دانلود رایگان مقاله انگلیسی درباره سیستم های فتوولتاییک به همراه خرید ترجمه فارسی آن

در این بخش مقاله ترجمه شده مهندسی برق درباره سیستم های فتوولتاییک ارائه شده است. دانلود مقاله انگلیسی برق قدرت رایگان است و پس از مشاهده چکیده فارسی می توانید نسبت به خرید ترجمه کامل مقاله سیستم های فتوولتاییک با هزینه اندک اقدام نمایید.

توضیح مختصری درباره سیستم های فتوولتاییک:  

سلول فتوولتائیک نور خورشید را مستقیما به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. اصل مقدماتی در این تکنولوژی پدیده ” فتوالکتریک “ است که اولین بار توسط انیشتین مطرح گردید. "فتو"  به معنای نور و "ولتائیک " به معنای الکتریسیته می باشد. عنصر اصلی در ساخت سلولهای خورشیدی، نیمه هادی هایی مانند سیلیکون و گالیم آرسناید می باشد. اساس کار سلولهای خورشیدی بر مبنای تئوری الکترونهای مدارات اتم قابل توجیه است.

سلول‌های خورشیدی از نوع نیمه رسانا می‌باشند که از سیلیسیوم یعنی دومین عنصر فراوان پوسته زمین ساخته می‌شوند. وقتی نور خورشید به یک سلول فتوولتاییک می‌تابد، بین دو الکترود منفی و مثبت اختلاف پتانسیل بروز کرده و این امر موجب جاری شدن جریان بین آنها می‌گردد. می‌توان فتوولتایک را در دسته فناوری‌های انرژی‌های تجدید پذیر  قرار داد.

 

عنوان انگلیسی مقاله : Modified p-q Theory Based Control of Solar PV Integrated UPQC-S

 

عنوان فارسی مقاله : تئوری اصلاح شده پی – کیو برای کنترل PV خورشیدی ادغام شده با UPQC-S

 

در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های زیر مقاله انگلیسی درباره سیستم های فتوولتاییک را رایگان دانلود کنید و همچنین ترجمه فارسی مقاله را خرید نمایید.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی درباره سیستم های فتوولتاییک


خرید ترجمه کامل مقاله درباره سیستم های فتوولتاییک

 

چکیده

این مقاله یک تئوری اصلاح شده پی- کیو مبتنی بر کنترل آرایه های فتوولتاییک خورشیدی ادغام شده با تهویه کیفیت توان واحد (PV-UPQC-S) را پیشنهاد می کند. ولتاژهای توالی مثبت فرکانس اساسی (FFPS) با استفاده از حذف سیگنال تأخیر آبشاری تعمیم یافته (GCDSC) استخراج می گردند، روشی که در کنترل مبتنی بر تئوری پی- کیو برای تولید جریانهای شبکه مرجع در جبرانساز شنت مورد استفاده قرار می گیرد. آرایه خورشیدی PV (SPV) در باس DC تهویه کیفیت توان واحد (UPQC) گنجانده شده و بخشی از توان بار اکتیو را فراهم می آورد. مجموعه های VSC طوری عمل می کنند که بخشی از توان راکتیو بار را حتی در شرایط شبکه اسمی تقسیم می کنند. عملکرد دینامیکی سیستم پیشنهاد شده از طریق شبیه سازی آن در نرم افزار مطلب- سیمولینک و با استفاده از ترکیب یک بار خطی و غیرخطی ارزیابی می شود.