دانلود رایگان مقاله درباره میکسر دیودی به همراه خرید ترجمه فارسی آن


در این بخش مقاله برق مخابرات با ترجمه درباره میکسر دیودی ارائه شده است. دانلود مقاله انگلیسی برق مخابرات رایگان است و پس از مشاهده چکیده فارسی می توانید نسبت به خرید ترجمه کامل مقاله میکسر دیودی با هزینه اندک اقدام نمایید.

توضیح مختصری درباره میکسر مخابراتی:  

از میکسر ها برای انتقال (برگرداندن) طیف یک سیگنال از یک فرکانس به فرکانسی دیگر استفاده    می شود. بیشتر فرستند ها و گیرند ها و ابزار آلات مدرن   microwave/ RF  از این وسیله برای انتقال فرکانس استفاده می کنند. یک میکسر ایده آل باید سیگنال های RF و LO را برای تولید سیگنال IF در هم ضرب کند. بنابراین باید طیف واردشده ورودی را از یک فرکانس به فرکانس دیگر بدون اعوجاج و بدون افت در عملکرد نویز انتقال دهد

.

عنوان انگلیسی مقاله : Design of a single balanced diode mixer with high LO/RF and LO/IF isolation in C-band test loop translator

 

عنوان فارسی مقاله : طراحی میکسر دیودی میزان شدۀ تک سر با ایزولاسیون LO/RF و LO/IF بالا در مترجم حلقۀ تست باند C

 

در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های زیر مقاله انگلیسی درباره میکسر دیودی را رایگان دانلود کنید و همچنین ترجمه فارسی مقاله را خرید نمایید.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی درباره میکسر دیودی

 

خرید ترجمه کامل مقاله درباره میکسر دیودی

 

چکیده

 در این مقاله، طراحی و تحلیل ایزولاسیون LO/RF و LO/IF و اتلاف تبدیل در میکسر دیودی میزان شدۀ تک سر ارائه شده است. میکسر دیودی میزان شدۀ تک سر با استفاده از پیکربندی تزویجگر هیبرید 90 درجه و دو دیود شاتکی HSMS282C GaAs تحقق یافته است. میکسر دیودی میزان شدۀ تک سر با فیلتر میان گذر، یکی از دستگاه های رایجِ مورد استفاده در گیرنده های مایکروویو می باشد. این میکسر در باند C کار می کند و فرکانس های 6.72 تا 7.02 گیگاهرتز را توسط اسیلاتور محلی با فرکانس سیگنال 2.22 گیگاهرتز به فرکانس های 4.5 تا 4.8 گیگاهرتز تبدیل می کند. میکسر پیشنهادی با کمک دیود میزان شدۀ تک سر به قابلیت توازن دو سر دست می یابد و نیازی به بالان های RF و LO ندارد. تلفات تبدیل حدود 8.83 دسی بل و میزان ایزولاسیون LO/IF حدود 69 دسی بل، LO/RF حدود 30 دسی بل و RF/IF حدود 43 دسی بل می باشد. فیلترها با خط مایکرواستریپ طراحی شده اند. خطوط انتقال سنتز شده و مدارها در ADS طراحی شده اند.