دانلود رایگان مقاله انگلیسی درباره موتور سوئیچ رلوکتانس به همراه خرید ترجمه فارسی آن

در این بخش مقاله ترجمه شده مهندسی برق درباره موتورهای سوئیچ رلوکتانسی ارائه شده است. دانلود مقاله انگلیسی برق رایگان است و پس از مشاهده چکیده فارسی می توانید نسبت به خرید ترجمه کامل مقاله موتور سوئیچ رلوکتانسی با هزینه اندک اقدام نمایید.

توضیح مختصری درباره موتور سوئیچ رلوکتانسی:  از آنجا که هر دوی روتور و استاتور دارای قطب­های برجسته هستند، موتور رلوکتانسی سوئیچ شونده (SR) بسیار متفاوت از سایر ماشین­های چند فاز است. این موتور را می­توان فقط به همراه مبدل قدرت مخصوص و کنترل استفاده کرد، و در نتیجه تنها مشخصات کلی آن­ها مناسب است. موتور SR از طریق کشش آهنربایی گشتاور ایجاد می­کند که بین آهنرباهای مغناطیسی استاتور و مجموعه­ قطب­های برجسته اتفاق می­افتد که بر روی یک روتور ساده شکل می­گیرد که از جنس مواد فرومغناطیسی ساخته می­شود.

در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های زیر مقاله انگلیسی درباره موتور سوئیچ رلوکتانسی را رایگان دانلود کنید و همچنین ترجمه فارسی مقاله را خرید نمایید.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی درباره موتورهای سوئیچ رلوکتانسی


خرید ترجمه کامل مقاله درباره موتورهای سوئیچ رلوکتانسی

 

چکیده

 در این مقاله، عملکرد موتور سوئیچ رلوکتانس 6/8 با قطب برجستۀ دوبل با استفاده از پیکربندی سیم پیچ گام کامل شیفت یافته مورد بررسی قرار گرفته است. مشخصه های اندوکتانس خودی و متقابل سیم پیچ های ماشین برای تولید گشتاور بسیار مهم هستند و بنابراین هم از نظر تئوری و هم به صورت تجربی ارزیابی شده اند. برای بررسی قابلیت گشتاور موتور به صورت تئوری از تحلیل اجزای محدود استفاده شده است. نتایج شبیه سازی و تجربی برای طرح های کموتاسیون مختلف و شکل موج های گشتاور مربوط به آنها برای سطوح پایین گشتاور و سرعت پایین مورد بررسی قرار گرفته اند. نتایج تجربی برای عملکرد ماشین تا گشتاور بار کامل ارائه شده است. مدار بوست ولتاژ ریلی DC ساده ای به منظور بهبود قابلیت های کنترل جریان در مبدل های مبتنی بر IGBT ارائه شده است. امکان تحریک ماشین با استفاده از مبدل توان دو سوئیچه نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.